شرکت رامونا یکی از کامل ترین و متنوعترین خدمات حسابداری را عرضه می کند. یکی از کارهای بسیار مهم پس از ثبت شرکت پلمپ دفاتر و انجام امور حسابداری می باشد.
حتی پس از ثبت موسسه که در واقع غیر تجاری هستند باز هم باید دفاتر تحویل گرفته شود. حی اگر هیچ گونه فعالیتی در موسسه و یا شرکتتان نداشته باشید باید این دفاتر را به طور سفید به سازمان امور مالیاتی تحویل دهید.
معرفی خدمات حسابداری رامونا
با توجه به پیچیدگی های دنیای تجارت، داشتن حسابداری منظم و حرفه ای از همان ابتدای کار بسیار ضروری می باشد.
بررسی واحد حسابداری در شرکت ها و موسسه علاوه بر این که الزام قانونی دارد، یک نیاز ضروری برای شرکت ها هستند.
صاحبان مشاغل تا زمانی که نتوانند عملکرد خود را بسنجند و از درآمد و هزینه هایشان به طور واقعی اطلاع نداشته باشند، نخواهند توانست رشد کنند.
تحقق این امر هم تنها با دانشتن یک سیستم حسابداری منسجم تحقق پیدا خواهد کرد. برخی از شرکت ها با توجه به پیچیدگی و حاسیت امور مالی شان در خود شرکت واحد حسابداری دارند. اما بسیاری از شرکت ها نیز انجام امور حسابداری خود را به شرکت های حسابداری واگذار می کنند.
شرکت رامونا می تواند در هر دو حالت به شما در انجام امور حسابداری کمک کند. خدمات حسابداری که توسط این شرکت ارائه می شود به شرح زیر است:
- حسابرسی و نظارت مالی
- حسابداری مالیاتی
- مشاوره مالی و حسابداری
- حسابداری نرم افزار
- انجام امور حسابداری مالی
- تحریر دفاتر
- حسابداری حقوق و دستمزد
- مشاوره مالیاتی
- تهیه صورت مالی برای اخذ وام بانکی
- تحریر مقالات حسابداری
- تهیه لیست بیمه
- حسابداری پیمانکاری
- انجام معاملات فصلی
- پذیرش کارآموز حسابداری
- و …
مزایا خدمات حسابداری رامونا
انجام امور حسابداری هم مورد استفاده ی مدیران و هم مورد استفاده ی ذی نفعان می باشند. به عنوان مثال مدیر موسسه با بررسی صورت های مالی می تواند عملکرد مالی و نقدینگی شرکت را بررسی کند.
او نمودارهای تولید را بررسی می کند و با کم کردن هزینه های اضافی به رشد و سود آوری شرکت کمک کند. همچنین می تواند با ارائه وضعیت های مالی به مجلس عمومی عادی از عملکرد خود دفاع کند.
ذی نفعان مانند بدهکاران، بانک ها، سرمایه داران و … هم از اطلاعات حسابداری شرکت ها استفاده می کنند. به عنوان مثال صورت های مالی اساسی شرکت مانند صورت وضعیت مالی، سود و زیان جامع ، گردش وجوه نقد می تواند اطلاعات بسیار مفیدی برای سرمایه گذاری و یا نحوه وصول طلبشان در اختیارشان قرار دهد.
یکی دیگر از مزایای خدمات حسابداری تحویل به موقع و صحیح دفاتر حسابداری به سازمان امور مالیاتی و جلوگیری از جریمه شدن توسط آن سازمان می باشد.
سخن آخر
انجام امور حسابداری نیاز به تخصص و دانستن قوانین به روز را دارد. به عنوان مثال قوانین حسابداری مالیاتی بسیار گسترده می باشد و شامل ماده تبصره های زیادی است که افراد عادی از پس انجام آن بر نخواهند آمد.
بسیاری از شرکت ها نیز برای ارسال به موقع دفاترشان برای سازمان امور مالیاتی دچار مشکل می شوند. یا پس از ارسال دفاتر به علت تحریر نادرست دفاتر دفاترشان رد می شود.
امور حسابداری دامنه ای بسیار وسیع از گزارشات و امور مالی را شامل می شود. رامونا با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای می تواند خدمات حسابداری شما را از صفر تا صد به نحو حرفه ای انجام دهد.
برای دریافت مشاوره در این باره با کارشناسان رامونا تماس بگیرید.